Tuesday, June 8, 2010

teriak ku pada...

teriak ku pada bintang
sampai kan rindu ku pada dia
sebab dia juga bisa memandang pada bulan yang sama

teriak ku pada matahari
aku sama macam matahari
wujudnya cuma satu
satu dan hanya satu
jadi ingatlah aku
seperti mana kau ingatkan
kewujudan matahari

teriak ku pada bulan
malam-malam ku sangat sunyi
tanpa dia menemani ku

teriak ku pada laut
lemaskan aku ketika air pasang
supaya dia datang menyelamatkan aku

bisik ku pada dia
saya rindukan awak
saya tak tahu apa jadi pada saya
sejak semalam
it just happen
but i'm willing to miss you
even it took too many years, months, weeks, days, hours, minutes, and seconds...

p.s: mood sejak semalam asyik nak emo atau jiwang semacam, pelik oiuhh

0 comments:

Post a Comment

Tuesday, June 8, 2010

teriak ku pada...


teriak ku pada bintang
sampai kan rindu ku pada dia
sebab dia juga bisa memandang pada bulan yang sama

teriak ku pada matahari
aku sama macam matahari
wujudnya cuma satu
satu dan hanya satu
jadi ingatlah aku
seperti mana kau ingatkan
kewujudan matahari

teriak ku pada bulan
malam-malam ku sangat sunyi
tanpa dia menemani ku

teriak ku pada laut
lemaskan aku ketika air pasang
supaya dia datang menyelamatkan aku

bisik ku pada dia
saya rindukan awak
saya tak tahu apa jadi pada saya
sejak semalam
it just happen
but i'm willing to miss you
even it took too many years, months, weeks, days, hours, minutes, and seconds...

p.s: mood sejak semalam asyik nak emo atau jiwang semacam, pelik oiuhh

0 comments on "teriak ku pada..."

Post a Comment