Thursday, June 3, 2010

nak bgtahu sesuatu lah~

jangan anggap saya orang senang
sebab tu tak betul
saya cuma tak tolak rezeki yang datang
dan hargai sebaiknya

jangan anggap saya ni manja
dan tak reti susah
boleh dapat apa yang saya nak
tak betul tu
saya berusaha lebih dari orang lain
untuk capai apa yang saya mahukan
biarpun itu menuntut saya
mengorbankan masa tidur, masa goyang kaki dan masa bersama keluarga

jangan anggap saya macam-macam
kalau kamu tak kenal saya
macam insan-insan tersayang saya kenal saya

haish benci bila di salah anggap macam tu

0 comments:

Post a Comment

Thursday, June 3, 2010

nak bgtahu sesuatu lah~


jangan anggap saya orang senang
sebab tu tak betul
saya cuma tak tolak rezeki yang datang
dan hargai sebaiknya

jangan anggap saya ni manja
dan tak reti susah
boleh dapat apa yang saya nak
tak betul tu
saya berusaha lebih dari orang lain
untuk capai apa yang saya mahukan
biarpun itu menuntut saya
mengorbankan masa tidur, masa goyang kaki dan masa bersama keluarga

jangan anggap saya macam-macam
kalau kamu tak kenal saya
macam insan-insan tersayang saya kenal saya

haish benci bila di salah anggap macam tu

0 comments on "nak bgtahu sesuatu lah~"

Post a Comment