Wednesday, June 23, 2010

...

aku nak berubah

kali pertama

dalam hidup

aku rasa macam ni

kali pertama aku rasa aku perlu berubah

kali pertama aku betul-betul meghargai sesuatu

kali pertama aku sedar

apa yang orang lain sudah lama nampak tentang aku

kali pertama

aku rasa tak kuat

untuk melepaskan sesuatu itu

kali pertama aku mahu diam

fikirkan apa yang perlu difikirkan

kali pertama aku mahu kan sesuatu itu

dan aku tak nak lepaskan

aku perlu berubah

selepas aku belajar sesuatu

hari ini.

titik.

0 comments:

Post a Comment

Wednesday, June 23, 2010

...


aku nak berubah

kali pertama

dalam hidup

aku rasa macam ni

kali pertama aku rasa aku perlu berubah

kali pertama aku betul-betul meghargai sesuatu

kali pertama aku sedar

apa yang orang lain sudah lama nampak tentang aku

kali pertama

aku rasa tak kuat

untuk melepaskan sesuatu itu

kali pertama aku mahu diam

fikirkan apa yang perlu difikirkan

kali pertama aku mahu kan sesuatu itu

dan aku tak nak lepaskan

aku perlu berubah

selepas aku belajar sesuatu

hari ini.

titik.

0 comments on "..."

Post a Comment