Sunday, May 9, 2010

peringatan!

kepada mat-mat rempit
dan juga mat-mat kereta buruk
atau pun kereta yang cun tahap dewa pun

kalau kau rasa tercabar dengan cara pemanduan aku
kalau kau rasa marah
kalau kau nak cabar aku balik

sorry
aku tak minat nak layan

aku tak bodoh macam kau
kalau aku layan
aku pun sama bodoh macam kau

so pegi neraka je la dengan motor dan kereta kau tu
aku tak nak
dan malas nak layan kau

aku ada banyak kerja lagi nak buat
selain layan kerenah
kau yang macam budak tak sekolah ni

kalau ikut kemampuan aku
dah lama aku pecut
dan tinggalkan kau ok
cuma macam aku cakap
aku malas nak layan
paham tak?

p.s: aku tak layan budak tah pape yang bajet macam dia bagus sangat, pegi balik cek bunyi enjin kau dulu la eh sebelum nak cabar aku

0 comments:

Post a Comment

Sunday, May 9, 2010

peringatan!


kepada mat-mat rempit
dan juga mat-mat kereta buruk
atau pun kereta yang cun tahap dewa pun

kalau kau rasa tercabar dengan cara pemanduan aku
kalau kau rasa marah
kalau kau nak cabar aku balik

sorry
aku tak minat nak layan

aku tak bodoh macam kau
kalau aku layan
aku pun sama bodoh macam kau

so pegi neraka je la dengan motor dan kereta kau tu
aku tak nak
dan malas nak layan kau

aku ada banyak kerja lagi nak buat
selain layan kerenah
kau yang macam budak tak sekolah ni

kalau ikut kemampuan aku
dah lama aku pecut
dan tinggalkan kau ok
cuma macam aku cakap
aku malas nak layan
paham tak?

p.s: aku tak layan budak tah pape yang bajet macam dia bagus sangat, pegi balik cek bunyi enjin kau dulu la eh sebelum nak cabar aku

0 comments on "peringatan!"

Post a Comment