Monday, May 24, 2010

gula hati ku

gula hati cakap....
kalau tak dapat jumpa dalam tiga empat tahun ni
macam mana?

aiyo itu sangat-sangat menduga hati ini
betul tak tipu
tak mau jawab soalan tu boleh tak?

kalau ikut hati
mahu jumpa hari-hari
tapi itu susah untuk di jalankan
masing-masing ada tanggungjawab
dan tugas yang perlu di selesaikan

takpe
bila tak selalu berjumpa
kita belajar merindui dia
ehe betul tak? betul tak?
kan kan

apa yang gula hati cakap tu
itu cuma mungkin kan
kita cuma mampu merancang
tapi kalau ada rezeki
untuk kita berjumpa
bila-bila pun kita dapat jumpa kan

gula hati ku
saya rindu awak
titik.


harap gula hati saya tu juga merindui saya...=)

0 comments:

Post a Comment

Monday, May 24, 2010

gula hati ku


gula hati cakap....
kalau tak dapat jumpa dalam tiga empat tahun ni
macam mana?

aiyo itu sangat-sangat menduga hati ini
betul tak tipu
tak mau jawab soalan tu boleh tak?

kalau ikut hati
mahu jumpa hari-hari
tapi itu susah untuk di jalankan
masing-masing ada tanggungjawab
dan tugas yang perlu di selesaikan

takpe
bila tak selalu berjumpa
kita belajar merindui dia
ehe betul tak? betul tak?
kan kan

apa yang gula hati cakap tu
itu cuma mungkin kan
kita cuma mampu merancang
tapi kalau ada rezeki
untuk kita berjumpa
bila-bila pun kita dapat jumpa kan

gula hati ku
saya rindu awak
titik.


harap gula hati saya tu juga merindui saya...=)

0 comments on "gula hati ku"

Post a Comment