Monday, April 5, 2010

hati,badan,dan otak aku cakap...

hati cakap
berhenti memaksa diri
badan cakap
berehatla,aku dah penat berkerja
otak cakap
aku penat berfikir 24/7
ok semalam baru sedar
aku dah sampai had aku
aku tau aku tak boleh buat
cara terbaik
berterus terang
ok lepas ni nak buat apa yang patut
wish me luck..=)

oh i need a rest..
miss my bedtime pukul 10 yang da lame tak dapat buat,
sebab bedtime dah jd pukul 4 pagi hari2...

p/s: to my deary brain,body and heart, once i finish my training..sumpah aku bwk korang pegi berehat puas2...kita pegi melawa and membazir okeh...=)

0 comments:

Post a Comment

Monday, April 5, 2010

hati,badan,dan otak aku cakap...


hati cakap
berhenti memaksa diri
badan cakap
berehatla,aku dah penat berkerja
otak cakap
aku penat berfikir 24/7
ok semalam baru sedar
aku dah sampai had aku
aku tau aku tak boleh buat
cara terbaik
berterus terang
ok lepas ni nak buat apa yang patut
wish me luck..=)

oh i need a rest..
miss my bedtime pukul 10 yang da lame tak dapat buat,
sebab bedtime dah jd pukul 4 pagi hari2...

p/s: to my deary brain,body and heart, once i finish my training..sumpah aku bwk korang pegi berehat puas2...kita pegi melawa and membazir okeh...=)

0 comments on "hati,badan,dan otak aku cakap..."

Post a Comment